Lastik bayisi nasıl alınır?
*Bayi olmak isteyen firmalarımıza demo B2B sistemi kurulur. Bayilik sözleşmesi almayan firmaların demoları 7 gün sonra iptal edilir. *Depodan kullanılmış lastik alımı yapılamaz. *Bayi sistemine entegre olan firmalarımıza satın alıma bağlı olarak %2 ve %5 ek indirim uygulanır.
Lastik park kime ait?
Türkiye’deki tek örnek: Tire Park Tatko Lastik’in kurucu ortağı ve CEO’su Vedat Özçelik’e göre 25 yıllık yolculuklarındaki en önemli başarıları, 2010 yılında kurdukları ve Türkiye’deki tek örnek olan Tire Park. Çok markalı ve çok ürünlü mağaza konseptine sahip Lastik Park’ın şu anda Türkiye genelinde 350 franchise mağazası bulunuyor.
Bayilik hakkı nasıl alınır?
Araba bayiliği almak isteyen şirket öncelikle ana şirketle iletişime geçmelidir. Ana şirket bayilik vermek isterse başvuruları değerlendirir ve belirlediği şartları sağlayan şirketlerle iletişime geçer. Karşılıklı anlaşmanın ardından bayilik sözleşmesi imzalanır.
Lastik bayisi ne kadar kazanır?
Araba lastiği tamircilerinin ortalama aylık maaşı 26.700 TL’dir. Lastik tamircileri için en düşük ortak maaş 21.400 TL iken, en yüksek maaş 34.900 TL’dir.
Lastikçi açmak için ne gerekli?
Lastik tamir dükkanı açmak için aşağıdaki belgelere sahip olmanız gerekir: 2 adet kimlik fotokopisi, ikametgah belgesi. Operatörün kimlik beyanının fotokopisi. Daha fazla makale…•23 Ağustos 2022
Michelin lastik kime ait?
Michelin (tam adı: SCA Compagnie Générale des Établissements Michelin), Fransa’nın Auvergne bölgesindeki Clermont-Ferrand’da merkezlenen ve öncelikli olarak araç lastikleri üreten bir şirkettir. 28 Mayıs 1888’de Édouard ve André Michelin kardeşler tarafından kurulmuştur.
LastikPark kaç taksit?
9. LastikPark’ta Tüm Lastik Markalarına Dünya’dan taksit imkanı.
Vedat Özçelik kimdir?
Tatko Lastik’in kurucusu ve CEO’su Vedat Özçelik. 30 yılı aşkın süredir bu sektörde birçok değişime tanıklık etti… Lastik sektöründe büyük bir değişimin artık elektrikli araçlarla başladığını ve insanların buna adapte olduğunu belirtiyor.
Bayilik almak karlı mı?
Araba bayilikleri, kendi işini kurmak isteyenlerin bu hayali en hızlı şekilde gerçekleştirmesini sağlayan iş modellerinden biridir. Elbette, bu sektöre göre değişir, ancak sıfırdan yeni bir iş kurmak yerine bir franchise işletmek, ilgilenmeniz gereken diğer sorumluluklardan sizi kurtarır, bu nedenle birçok açıdan daha karlı olduğunu söyleyebiliriz.
Bayilik almak kaç para?
Şirketin franchise giriş bedeli 100.000 ile 200.000 TL arasında değişiyor. Şubeler için aylık satış hedefi 250.000 ile 2 milyon TL arasında. Şubelerden istenen aylık telif ücreti ise yüzde 9.
Bayilik almak için şirket gerekli mi?
Bir franchise almak için, bir kişi veya kuruluş franchise şirketiyle bir anlaşma yapmalıdır. Bu anlaşmaya bayilik anlaşması denir ve bu anlaşma; bayilik sistemini nasıl işleteceğiniz, bayinin kapsadığı bölge, bayilik operasyonunun süresi ve bayilik ücreti gibi konuları kapsar.
Lastikçi maaşı ne kadar?
Ankete katılan kullanıcıların paylaştığı maaş verilerine göre, bir lastikçinin ortalama aylık maaşı 25.600 TL. Bir lastikçinin en düşük ortak maaşı 20.500 TL iken, en yüksek maaşı 38 TL.
Lastik dükkanı açmak için ustalık belgesi nasıl alınır?
Usta çıraklık eğitimine kayıt yaptıran ve 2 yıllık pratik eğitim içerisinde 256 saatlik teorik eğitimi tamamlayanlar, sınavda başarılı olmaları halinde kalfalık belgesi almaya hak kazandıktan sonra ustalık belgesi almaya hak kazanacak.
1 lastik kaç sene gider?
Lastik özelliklerini kaybettiğinde tutunması azalır. Bu bağlamda lastiğin ne kadar dayanacağı sorusu gündeme gelmelidir. Üreticiler genellikle araç lastiklerinin ortalama ömrünü 5 yıl olarak belirtir. Lastik ömrünü kilometre olarak ele alırsak kaynaklar 100.000 kilometre olduğunu söyler.
Lastikçi ustalık belgesi nasıl alınır?
Usta çıraklık eğitimine kayıt yaptıran ve 2 yıllık pratik eğitim içerisinde 256 saatlik teorik eğitimi tamamlayanlar, sınavda başarılı olmaları halinde kalfalık belgesi almaya hak kazandıktan sonra ustalık belgesi almaya hak kazanacak.
Eski üretim sıfır lastik alınır mı?
Lastikler, doğru şekilde paketlenip doğru yerlerde saklandıklarında orijinal durumlarını uzun süre koruyabilirler. Üretim tarihi 5 yıl olan yepyeni lastikler, sürücüler tarafından hızlı bir incelemeden sonra kolayca satın alınabilir ve kullanılabilir.
Lastik fiyatları neden pahalı?
Dolayısıyla piyasada arz-talep dengesizliği fiyat artışını tetikledi. Normalleşme başlasa da üretim lastik talebini karşılayamadı. Döviz kurlarının ve pandeminin olumsuz etkisine ek olarak özellikle kauçuk olmak üzere hammadde fiyatlarındaki artış da lastik fiyatlarının yükselmesine neden oldu.
Lastikçi ne iş yapar?
Araba veya diğer motorlu taşıtların lastik değiştirme, bakım ve onarımı gibi işleri yapan uzmanlara araba lastiği uzmanı denir. Araba lastiği teknisyeni, doğru lastik takma, sorun giderme, dengeleme ve tekerlek hizalaması gibi işlerden sorumludur.